I'm back.

Jag är tillbaka!
 
Det har gått ca ett år sedan jag skrev här och mitt senaste inlägg är en sammanfattning av 2012 och några tankar om hur 2013 skulle bli.
 
Jag hade haft ett fruktansvärt år som ni kan se om ni scrollar ner och läser, och hade höga förväntningar på att 2013 skulle bli bättre. Det skulle bli mitt år, jag skulle ta igen allt det jobbiga som hade hänt och planerna var gjorda.
 
Allt jag kan säga såhär i slutet av 013 är att året blev så fruktansvärt mycket bättre än vad jag någonsin hade vågat hoppas!
 
En sammanfattning liknande den förra ska jag försöka dra ihop i slutet av månaden, men under tiden får ni hålla tillgodo med denna mini-sammanfattning i form av en lista!
 
 
SAMMANFATTNING ÅR 2013. 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till New York, började på BDC och skaffade ett helt nytt liv, så jag skulle säga ja!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte ens om jag hade något!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, peppar peppar...

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, USA, Mexico, USA, Kanada, USA, Kanada, USA, Sverige! 

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
2013 har gett mig så mycket så jag är tacksam! Saknar dock att bo med David. Kanske en hund också.

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
27:e januari när jag flög iväg till New York, 4:e februari när skolan började, 14:e februari och daten med David och 22 februari när vi blev vi, och att dansa på scen i NYC den 26:e maj.
 
8. Vad var din största framgång 2013?
Att ta klivet och våga åka till New York.

9. Största misstaget?
Jag vet inte! Allt känns rätt lyckat (skön känsla!)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara lite förkylningar och överansträngda höfter hittills. 

11. Bästa köpet?
Måste väl ändå vara flygbiljetten till NY (tjat tjat). Och Vegasveckan!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dans och David och nya vänner! 
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Latch, That power, Gold, No importa que llueva,  Crash and burn girl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, så mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat? Haha. Hade varit kul att kunna gå tillbaka och läsa om mina dagar i New York.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Betalat hyra på St. Mary's haha.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Hos pappa.

19. Blev du kär under 2013?
Ja!

20. Favoritprogram på TV?
Modern Family.

21. Största musikaliska upptäckten?
The Wanted kanske? Haha vet inte.

22. Något du önskade dig och fick?
Att det skulle bli mitt år.

23. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, småsaker men inget viktigt.

24. Årets bästa film?
Warm Bodies.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Åt colombiansk mat på Gallo med David och blev överraskad av personalen med tårta och present som David varit dit och lämnat tidigare.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om mina svenska vänner kunnat hälsa på i NY,  om jag får ett jobb typ nu, om David kommer hit och om jag vinner några miljoner! 

27. Vad fick dig att må bra?
Dans, David, sommardagar, fina vänner, resor och besök i NY av mamma och bröder.

28. Vem saknade du?
Min familj och mina vänner hemma i Sverige.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Alla fantastiska dansare på BDC!
 
30. Vad har du för önskningar och förhoppningar inför år 2014?
Önskar bara att året inte blir jättedåligt för att kompensera för det fantastiska år jag haft 2013! Jag hoppas att jag och David kan bli sambo igen och att jag kommer in på den utbildning jag vill gå.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0