We are shining

Jag har ont i huvudeeeet! Himla jobbigt. Men det är väl för att jag hade en sån rackarns bra dag igår, så att det ska jämna ut sig lite kanske? Igår vaknade jag till strålande sol, sen åkte jag för SISTA GÅNGEN till vårdcentralen för KBT! Jag är klaaaar, jag har gjort det och jag mår mycket bättre. Jag är så glad att jag fick hjälp! Attackerna är inte borta, de kommer säkerligen komma fler gånger. Hade en i fredags. Skillnaden är att det är inte alls lika läskigt längre. Jag kan avbryta paniken nu! Tjohoooooo! Grattis mig, så jävla bra jobbat.

Sen åkte jag och mor in till Borlänge och fikade lite på en uteservering i höstsolen, köpte jordgubbar som vi ska äta idag och sen for vi ut i skogen där vi hittade åtta liter kantareller = en ordentligt bra dag, och det bästa av allt var mitt humör, gick omkring och flinade mest hela dagen, haha.

Nu flinar jag så lagom i soffan med huvudvärk, men jordgubbarna väntar på mig och ikväll blir det tacos, så det är inte allt för illa!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0