Söndag

Hej! Idag hade jag tänkt åka och ta en balettklass men jag fegade ur.. Hehe. Borde inte bry mig egentligen men det känns som att det skulle bli valross-varning på mig bland alla ballerinor. I don't know.

I alla fall så stannade jag hemma och glodde på tv hela förmiddagen i pyjamas istället.

Vid 16-tiden klädde jag på mig och åkte ut till Olovslund och hälsade på min ex-värdfamilj. Jättekul att se dem igen! Och de verkade rätt glada att se mig med, om man får säga så:) jag åt middag där och lekte med barnen ett tag, sen tog jag tunnelbanan ut till Hässelby igen och glor på tv igen... Tough day!

Det är bara två dagar kvar till behörighetsprovet på DOCH... Jag är så himla nervös, usch.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: okej, den tkr jag med :)

2012-05-12 @ 22:49:01
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0