Hello Hello!

Hej.

Det var ett tag sen! Jag har hunnit vara hemma en sväng och myst och dessutom tittat på Toadz och Offroads turneshow. Jättekul att se! Skulle dock ha velat vara med, haha. Blir ju ingen show här på Danscenter... Trist, de brukar ha shower.

Jag har även hunnit göra audition till danshögskolan. Jag gjorde så gott jag kunde och jag är nöjd, tyvärr räckte det inte till och jag gick inte vidare till nästa urval. Trist, men ska man hålla på med dans är det bara att vänja sig vid att bli nekad. It's tough but it's the reality!

Nu håller jag på att fundera än en gång på vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Antingen jobbar jag ett år och försöker spara pengar så att jag kan gå nån annan dansutbildning nästa år, eller så hittar jag på något helt annat ett tag så får vi se hur livet utvecklar sig... Jag funderar faktiskt på att utbilda mig till målare. Lite otippat kanske? Jag tycker det verkar kul. Jag tycker egentligen de flesta hantverkaryrken verkar kul! Jag tror aldrig jag skulle kunna trivas på kontor. Ett tag kanske, men inte permanent. Hmm. Jag vill bara att allt ska ordna sig, kan nån ge mig en planerad framtid?

Just nu är jag dock i Stockholm för att dansa färdigt terminen, nästa vecka är sista veckan.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0