Hej svejs

Tidsfördriv!


Senaste:

Låt du hörde: Hmmmmmm. Nån house-låt i onsdags? Eller nåt random på tv.

Film du såg: Notting Hill.

Mat du åt: pasta och lax med panaeng curry till lunch

Kram: Min kusin Hanna alldeles nyss!

Puss: Min Johan

Känslan: Unwanted, vad det nu heter på svenska. O-vill-ha-ad?

Bråk: Minns inte. Förmodligen med mamma om mitt stökiga rum

Resa: San Francisco. AWESOME

Glädje: Låter löjligt men alla blommor och träd som har slagit ut ute, och att sommaren är på väg!

Längtan: Hem. Och till att mitt liv "löser sig" och blir lite bestämt och tryggt en stund.

Dröm: Nåt om en brödrost?!

Personen du träffade: Kusinerna och deras föräldra, är nämligen hos dem :D

Person du pratade i telefon med: Moster!

Personen du fick sms av: Älskling

Gången du var utomhus: på väg hit!

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lääänge sen. Nån jul eller nåt?

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Gillar att växla mellan båda.

Hamburgare eller pizza: Hamburgare I think

Kött eller fisk: Fisk. Äter inte kött längre

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, fast de egentligen inte skriver så mycket vettigt.

McDonalds eller MAX: Max?

Vin eller Öl: USCH. Gillar bara cider och drinkar.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: VÄLDIGT sugen på utlandet.

Sport eller nyheter: Nyheter, nyheter, nyheter.

Hockey eller fotboll: Hockey om jag måste välja..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.. fast det viktiga sitter inte i håret

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Grönsaker
- Mjölk 
- Eeeh..?

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min telefon 
- Dans
- Mat!

3 saker du inte kan äta?
- Kött (kan och kan, har valt att inte göra det)
- Kaffe
- Vit choklad (inte gotttttttt)

Två saker som gör dig glad
- Att dansa
- Umgås med folk jag gillar

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Dansar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hur kan du svara hamburgare om du inte äter kött?!

2012-05-18 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0