Då och nu

Har ju sagt att jag ska skriva om flytten men det finns egentligen inte så mycket att berätta.

Jag packade ihop mina grejer, städade rummet och flyttade ut helt enkelt. Mamma och Ola hämtade mig och alla mina grejer med bilen och sen bodde jag hemma en vecka innan jag hälsade på kusinerna några dagar. Sen hem igen, och nu bor jag hos brorsan.

Lite sorgligt var det såklart att flytta efter åtta månader med familjen, och några tårar blev det. Jag saknar barnen. Men det var nåt jag måste göra för att må bra.

Nutiden då? Ja idag har jag spenderat dagen med att handla mat, laga mat, köpa skor (eftersom mina converse blev snodda på danscenter igår! Hade inga andra med mig och fick lite panik över hur jag skulle ta mig därifrån men fick låna ett par kvarglömda..) och dansa commercial. Nu är jag hemma och har ätit nudlar och tar det lugnt och ser på Mean Girls. Egentid! Lite mysigt, lite tråkigt.

Puss!

(bilden är tagen på Centralen för nån vecka sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0