Kick fail

Hej!

My ass hurts. Jag lyckades falla igår på dansen när vi tränade kickar, haha. Såg det i spegeln som i slow motion medan det hände och det såg så JÄVLA fail ut! Så fult! HAHAHAHA! Ibland lyckas man. Pladask bara. Typ som på 00:29 i denna video:



Jag som bara tänkte satsa allt ock kicka upp benet i taket liksom, men så var det himla golvet så himla halt. Hahahaha, det var så fult!

Annars är det underbart att ha börjat dansa igen! Var ju sjuk halva veckan innan lovet, sen var det en veckas lov och så var jag sjuk halva denna vecka. Men i onsdags började jag igen, stenhårt med dubbelpass. House och akro! Housen går skitbra faktiskt, lite förvånande kanske. Har inte sett mig själv som en housedansare liksom men jag är tydligen rätt bra på det! Om man får säga så. I alla fall när vi får en kombo, när man ska improvisera och freestyla blir det blackout, haha.

Ikväll åker jag hem till min älskling. Trevlig helg allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0