Hemlängtan

Hej. Har varit hemma hos älskling över helgen och haft det så jävla bra. Har fått sova bredvid honom och äta pannkakor till frukost och spela sims hela dagarna. Och i lördags var jag ute på krogen. Sist var vid nyår, haha. Det var riktigt kul faktiskt.

Men som vanligt var det skitjobbigt att åka ifrån Borlänge. Kände mig verkligen dom jättetrevligt sällskap när jag låg och grinade i tre kvart innan jag skulle åka till bussen. Trodde aldrig att man skulle kunna bo i Stockholm och sakna att bo i lilla Djurås eller fula, fula jävla Borlänge. Egentligen är det nog inte platsen jag saknar utan människorna. jag saknar min Johan, jag saknar Sabina, jag saknar mamma, jag saknar pappa, jag saknar lillebror, jag saknar alla vänner...

Jag har hamnat i ett jävla längta-hem-träsk. Jag vill hem jag vill hem jag vill hem jag vill hem!

Stockholm är fint... Men jag vill hem :(


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh vännen! <3 Jag saknar dig sjukt mkt! Saknar när vi flummar, pratar om allt o har sådär kul som vi brukar ha!

<333

2012-03-12 @ 13:45:57
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0