Hej jag heter Lisa och jag har varit sjuk

Hej.
Jag är frisk nu.
I lördags kväll mådde jag illa. Sen kräktes jag fyra gånger på natten. Sen hade jag feber och ont överallt hela söndagen. Sen var jag helt matt hela gårdagen. Idag är jag yr och har kräkmuskelsträningsvärk (inte jättemysigt).
Fy fan vad jag hatar att kräkas. Det är så jävla vidrigt! Idiotiska sjukdom!
Men ja, jag mår bättre nu. Ska jobba imorgon.


Idag har jag, förutom att sova och börja äta igen, även duschat, jobbat 2 timmar och skrivit IQ-test!
Det här med IQ-testet var egentligen väldigt random. Jag och kusinen satt och gjorde quizar på datorn, och så klickade jag in på mensa.se och gjorde deras "provtest". Fick bra resultat och då ville kusinen också prova. Och hon fick samma resultat. Så vi bestämde oss för att göra ett övervakat test tillsammans. Vi bokade samma kväll och det var det testet vi gjorde idag. På Östra Real, tillsammans med massa folk som såg smarta och viktiga ut. Hehe. Får svar från Mensa (så jävla fult namn) om en månad.

Annars då? Äääeeeh vet inte. Trött. Längtar efter pojken min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0