söndag

Tro det eller ej, men jag fick INGEN träningsvärk efter springturen igår! Är riktigt förvånad med tanke på att jag knappt kunde gå efter den förra?! Och då sprang jag inte ens lika långt. Dessutom har vaden slutat krampa nu. Däremot blev det inte en springtur i regn, för det slutade regna precis när jag gav mig ut. Inget jag blev särskilt sur över dock!

Idag har det varit sommar igen! Har bränt ryggen så jävla mycket, den är knallröd med ett vitt streck rakt över och svider ordentligt. Men man måste ju passa på att vara ute när det väl bjuds på sol :)

Snart bär det iväg på zumba i Dala-floda! Så himla roligt, dans är absolut mitt livs kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0