Vip, läkare och slemmiga barn

Hej!

Jag vet att det är ett tag sen jag skrev men sen i måndags spenderar jag mina dagar med att ta hand om sjuka barn med slem i både hals, näsa och ögon. Och feber. Själv har jag klarat mig rätt bra med bara halsont igår och huvudvärk idag. Hoppas slippa ögoninflammationen trots att jag har torkat lillkillens ögon hela dagen.

Igår kväll struntade jag totalt i mitt halsont och åkte iväg till Debaser Slussen med min storebror och var vip på Anna Ihlis releasefest. Det var roligt att känna sig lite tuff ett tag. Haha. Jättegod hamburgare bjöd Johan på. När jag kom dit, drack en öl och blev snurrig kom jag liksom på att jag bara hade ätit lite plättar 9 timmar tidigare.

Spelningen var jättebra! Jag gillar nya skivan lika mycket som gamla. Three days är en av de finaste låtarna tycker jag.

Efter spelningen skjutsade brorsan hem mig, och imorse fick jag sovmorgon. Skulle till läkaren och kolla min mage vid 10.40. Hon hittade inget särskilt. Jahapp. Weird.

Sen jobbade jag 11.30 - 17.45 typ. Nu vete sjutton vad jag ska göra. Se på tv? Sounds like a plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0