Tillbaka!

Hej! Förra arbetsveckan slutade med en halvdag på polismuseet med lillgrabben och sen en lång bussresa hem. Och nu är jag tillbaka i Stockholm efter världens mysigaste helg hemma i Dalarna hos min älskling<3

Jag älskar att komma hem eller hem till Johan, jag kan vara bara mig själv utan smink och i mjukiskläder och jag kan vara på det humör jag är på, jag får sova och vakna bredvid den jag älskar och göra INGENTING en hel helg.

Det är skitjobbigt varje gång jag ska åka tillbaka och känslosam dramaqueen som jag är så grinar jag typ varje gång. Men det känns alltid lite lättare såfort jag har kommit fram till Stockholm. Det är som att jag har två olika verkligheter, en här och en i Dalarna.

Från och med imorgon ska i alla fall barnen till förskolan och jag blir ledig på dagarna igen. Så det känns skönt! Imorgon ska jag duscha och sova. Big plans!

Och imorgon kväll börjar ÄNTLIGEN dansen igen på DC! Vad jag har längtat!

Godnatt och sov gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0