Onsdag! (nä jag kom inte på nån kuligare rubrik)

Idag var lillan hos mormor igen och jag hade lillgrabben hela dagen. Vid lunch började det kännas lite segt så jag föreslog att vi skulle åka till något museum. Spårvägsmuseet blev det, hans favorit:) vi hade en jättemysig dag och åkte minitåget därinne, tittade på gamla tunnelbanevagnar och bussar och åt glass. Inte dumt alls faktiskt, mycket bättre än att sitta hemma! Nu börjar han ändå bli så pass frisk att man kan göra annat än att sitta framför tv:n även om han inte får gå till förskolan än.

Imorgon blir det halvdag med båda barnen och på fredag blir det nog något liknande idag, lillan hos mormor och grabben med mig. Så får vi se vad vi hittar på! Junibacken kanske? Det visar sig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0