Okej jag erkänner

Jag är sjukt dålig på att uppdatera. Kan inte ens skylla på att jag glömmer eller inte tänker på det, för jag har tänkt på det x antal gånger senaste dagarna. Men jag är för laaaaaat.

Men nu så! Inte för att jag skriver intressanta saker överhuvudtaget men jaja. Om ni ändå bryr er kan ni ju fortsätta läsa. För nu ska jag prova att skriva nåt vettigt innan jag har använt hela inlägget till att klaga på mig själv.

Ja, eh, vart börjar vi? Helgen?

Jag gjorde absolut ingenting i fredags, i lördags åkte jag däremot hem till mina kusiner i Farsta. Och där gjorde jag... Ingenting? Mysigt. Säkert intressant att läsa om också.

På söndagen åkte jag och kusinvitamin till IKEA Kungens Kurva och fikade 5-kronorsfika och köpte godis. Sen köpte vi glögg. Sen tappade kusinvitamin sin glögg i marken.

Och nu har jag jobbat i ett par dagar. När jag åkte tillbaka hit efter julledigheten trodde jag aldrig att jag skulle orka ärligt talat. Jag kände mig helt hopplös och ville barabarabara stanna hemma i Dalarna. Men förra veckan gick över förväntan, och denna vecka har hittills gått lika bra. Vissa stunder är till och med magiska, som när man gapskrattar med lillkillen åt något tokigt eller får massor av kramar av lilla prinsessan. Som förövrigt är precis som jag var som liten. Jag var byxvägrare och skulle alltid ha klänning eller kjol. Lilla R är klänningsmissbrukare hon med.

Sen är ju vardagen såklart fylld med stunder när man tänker VARFÖR GÖR JAG DET HÄR också, men de glömmer man bort snabbare än de bra stunderna.

Nu blev det sådär långt igen. Kanske borde uppdatera oftare och kortare istället. Men som sagt är jag laaaaat. Jaja, hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Ha en trevlig dag Lisa :)

Hoppas du får många goa kramar av de små....

Sånt är ju hur mysigt som helst !

Kramar får du också från mig så här på morgonkvisten....

2012-01-11 @ 06:16:19
Postat av: Lisa

Tack Britt Inger, hoppas du har en bra dag du med! Kram!

2012-01-11 @ 12:12:57
URL: http://crossunwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0