Dum dag

Ligger på golvet i köket med fötterna på elementet och lyssnar på radio. Helst vill jag sova resten av dagen men om två timmar börjar jag jobba igen.

Jag är ledsen idag. Jag känner mig jättedeppig och nere. Utan anledning. Det känns i hela kroppen. Som att det skulle ha hänt mig nåt jättejobbigt. Det har det inte. Så varför känns det så? Det kan iofs bero på regnet, den hemska hemska filmen "bröderna lejonhjärta" och att allt har gått dåligt idag. Men jag vet inte. Känner mig i alla fall jätteledsen.

Ge mig en kram.


Kommentarer
Postat av: mamma

Här kommer den bamsigaste kram du kan tänka dej!

2012-01-12 @ 13:49:02
Postat av: sabina

men vännen då <3 Alla har vi dåliga dagar ibland, tyvärr!!! Men vädret påverkar en skitmkt. Mig iaf. Hoppas du mår bättre snart! Om jag vore där skulle du fått en stor kram av mig :) Puss på dig! <3

2012-01-12 @ 14:10:18
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Britt Inger

Du får en stor, stor tröstekram från mig också Lisa ;)

Hoppas du känner dig gladare i dag för det du skrev var ju igår :)

Vädret kan verkligen påverka oss människor på mest konstiga sätt.

Men det måste ju också vara dalar ibland :)

Pigga, glada Lisa är nog snart tillbaka igen.

Kramen till dej....

2012-01-13 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0