Tidsfördriv när man inte vill gå och lägga sig fast man borde

1. Var är din mobiltelefon?
På skrivbordet, till höger om mig

2. Var är din andra hälft?
Jag är inte halv

3. Ditt hår?
Uppsatt och lortigt, skitsnyggt

4. Ditt humör?
Trött, glad, stressad, kaos

5. Din dagsplan?
Det är mitt i natten.. men morgondagens planer är mest att sova, duscha, äta, gymma och duscha igen. Och äta igen. Och sen sova igen

6. Det bästa du vet?
Dansa, stanna uppe sent, sova, mysa och pussas

7. Din dröm i natt?
Har jag glömt bort

8. Ditt livsmål?
Att kunna se tillbaka på mitt liv med glädje och utan ånger när jag blir gammal

9. Rummet du är i?
Mitt eget halvstökiga, mysiga, orangea rum.

10. Din hobby?
Dans. Dans, dans och dans. Och att rita

11. Din skräck?
Stora knivar, daggmaskar, att förlora mina nära och kära

12. Var vill du vara om sex år?
Någonstans där jag är lycklig, med någon som gör mig lycklig

13. Var var du igår kväll?
På terminens sista zumbaklass

14. Vad är du inte?
Rik, hårdrockare, mästerkock, hästtjej, galen, sverigedemokrat, 45, en gnu.. ska jag fortsätta?

15. En sak du önskar dig?
En pulsklocka

16. Var växte du upp?
I Dalarna

17. Det senaste du gjorde?
Åt ett granatäpple ch drack glögg

18. Dina kläder?
T-shirt, trosor, höga sockor, tofflor och morgonrock

19. Din tv?
En gammal tjock-tv som jag inte vet märket på

20. Ditt/dina husdjur?
Katten Lotta som dog när jag var liten och min älskade beskyddare taxen Bamse som vi blev tvugna att sälja, också när jag var liten. Numera bara dammråttor och gosedjur

21. Din dator?
Stationär och inte särskilt ny

22. Din bästa ägodel?
Det står ganska jämnt mellan dansskorna och telefonen

23. Saknar någon?
Alltid. För alltid

24. Din bil?
Min bil finns inte

25. Något du inte har på dig?
En dunjacka. Fast det hade varit ganska varmt och gosigt

26. Favoritaffär?
Ikea ligger väldigt bra till

27. Din sommar?
Regnig

28. Älskar någon?
Alltid

29. Favoritfärg?
Blå. Kanske. Om jag måste välja

30. När skrattade du senast?
När jag såg en video en vän länkat på Facebook för en stund sen

31. När grät du senast?
Tidigare idag av stress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0