Torsdag

Halloj!
Har haft en skitbra dag idag. Tog bussen till Borlänge med bästa vännen Sabina för hon skulle till frissan. Haha, i tre timmar satt hon där medan jag sprang runt i alla affärer på Kupolen. Men det blev asbra! Grymt att hon vågade för det blev en stor förändring.
 
Jag var rätt grym jag med för jag köpte faktiskt näääästan ingenting trots att jag var i varje affär typ 4 gånger. Det enda som fick följa med mig hem i väskan var en hårolja från Proffs som verkligen gör mirakel för håret och så lite torsdagsgodis. Jag lämnade in en jobbansökan och sen tog vi en middag på restaurang innan vi åkte hem igen.
 
I tisdags var jag förresten på KBT igen. Skitjobbigt var det. Hela grejen med KBT är ju att man ska utsätta sig för det jobbiga under kontrollerade former och lära sig hantera det, och det blir påfrestande ibland. Såfort psykologen nämnde att vi skulle kunna prova att framkalla hyperventilering blev allt väldigt jobbigt så vi gjorde inte det denna gång. Fick prova nån mindfulnessövning istället som var rätt obehaglig den med och andningen bråkade lite och jag blev yr men jag tog mig igenom den och kom ut starkare på andra sidan. Jag vet vem som ska vinna det här kriget och det är inte panikattackerna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0