THE PAIN

Häromdagen hittade jag Tiffany Rothes workout-videos på youtube.Videorna (videosarna? Vide.. äh WTF) är bara 3-12 minuter långa men vissa ska göras tre gånger i sträck.
Av nån anledning trodde jag inte ett skit på att det skulle funka, man är så inkörd på situps och andra tråkiga styrkeövningar och tror att det är det enda som gäller. Men jag tänkte att jag kan ju alltid prova eftersom jag inte pallade gå ut och jogga/cykla/gå. Så då gjorde jag det. OCH JÄKLAR I MIN LILLA LÅDA VAD ONT JAG HAR ÖVERALLT.
Dessutom är den video jag trodde minst på den som funkat bäst hittills. Man tror ju knappast att nåt som heter "10 min Booty Shaking Waist Workout" ska göra nån skillnad, men fy farao. Gjorde dessutom ett par övningar för ryggen och armarna.
Hela min rygg, mina sidor, mina höfter, mina axlar är numera helt stela av träningsvärk! What do you know! Gjorde några pass igår och några idag också för det var så mycket roligare än situps, haha.
Idag har jag däremot unnat mig godis. Tror att man måste unna sig ibland, för om man förbjuder blir man bara mer sugen. Bara man inte unnar sig för mycket. Nöjde mig med drygt 115 gram idag och det är jag stolt över!
 
 
Efter zumban i onsdags, snyggaste frisyren! Imorgon är det zumba igen och på tisdag börjar ääääääääntligen  höstterminen på studion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0