I'm king

Det går såååå bra för mig att träna styrka här... haha tappar hantlar på foten så jag får blåmärke, sparkar i foten i hanteln, har ner en termos när jag ska hämta vattenflaska och dessutom är det en störig fluga som sätter sig på mig hela tiden. Och så är det massa kläder ivägen på mitt golv? Var kom de ifrån liksom.. (Hehe)
Men nu har jag i alla fall gjort både triceps, rygg och lite mage! Duuuktig Lisa. FAAN vad jag längtar till dansen! Så mycket roligare än att träna hemma/jogga/gå/cykla! Som tur är har zumban redan kört igång och på tisdag blir det första träningen med Sway!
 
Gjorde förresten världens godaste guacamole till laxen idag! I'm the king of guacamole.
Okej sluta tjata, ni kan väl få receptet då!
 
Avokado
Tomat
Torkad chili
Vitlök
Spiskummin
Lime
Salt
Peppar fast det glömde jag.
 
Blanda. KLART!
 
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0