I don't know what my feelings are doing

Jag har skrivit ut några blanketter nu. Några skolblanketter. Inför New York. Jag har fyllt i några också. Helt plötsligt blev det på riktigt! Det känns så mycket verkligare med papper i handen än formulär online.
Jag kan inte fatta att om ett halvår kanske kanske kanske möjligtvis förhoppningsvis kanske jag bor på Manhattan. Och går i skolan vid Times Square. Går promenader i Central Park. Tar klasser för Derek Mitchell. Sheryl Murakami. Luam. Neil "Dradle" Schwartz. AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.
 
Fram till februari vet jag dock inte alls vad jag ska hitta på. Kommer självklart att dansa (åtminstone med Sway och antagligen zumba med) och letar och letar efter jobb. Skulle verkligen behöva pengarna nu! Kämpar på med KBT:n. Och så ska jag gå igenom hela processen med visum, skaffa pass, leta boende, bli antagen och allt sånt där. Och oroa halvt ihjäl mig antar jag. Finns så mycket jag måste ta reda pååååååååååååå!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du vågar :) jag skulle jätte gärna vilja men har inte modet i mej så jag får hålla mej innom europas gränser (for now)

Svar: Brukar alltid hitta på saker jag vill göra och sen blir det inget av det, så det känns som att det är dags att verkligen ta tag i nånting och göra det innan jag blir gammal och stel, haha. Men Belgien är ju inte fy skam det heller :)
Lisa

2012-08-22 @ 01:00:24
URL: http://emmabl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0