HAHAHA jag gjorde bort mig

HAHAHAHAHA jag måste berätta vad som hände mig på Willys i Borlänge igår! Det var så fult och jag skrattade halvt ihjäl mig. Herregud! Jaja, såhär var det;
 
Jag och mamma skulle gå in på Willys. De har tre ingångar bredvid varandra, med såna där grindar ni vet, som öppnar sig när man går mot dem. Grejen är att på Willys har de två grindar efter varandra, och båda öppnas när man går mot den första. Mamma går igenom med kundvagnen men på något mystiskt vis går jag för sakta (hur lyckas man?) och grindarna stängs innan jag hinner igenom den andra så jag fastnar emellan! Hahahaaaaa! Jag försöker backa lite och gå mot andra grinden men det finns inga sensorer mellan grindarna, bara innan den första som nu är stängd. Jag kan inte ta mig förbi grinden för det är alldeles för smalt, och det går inte att klättra över den utan att behöva klänga runt som en himla apa och krångla. Så där står jag mitt emellan två grindar och ba "HAHAHAHA MAMMA JAG SITTER FAST MAMMA HAHAHAHAHAHA JAG KOMMER INTE UUUUT VAD SKA JAG GÖRA HAHHAHA MAMMAAAA" i vad som känns som en evighet medan mamma står inne i affären och gapskrattar åt mig. Vi skrattar så vi nästan gråter och inte blir det bättre när en karl kommer och ska gå in genom grindarna bredvid och mamma får lov att be honom gå igenom där jag står och öppna för att jag sitter fast! Kan ju berätta att han flinade gaaanska rejält precis som alla andra som gick förbi oss. HAHAHA åh fyfan vad fult det var! Till slut kom jag alltså in i affären men herregud vad roligt det var!

Tyvärr tänkte mamma inte på att ta någon bild (hon hade fullt upp med att asgarva).. Ni skulle sett det! Hur lyckas man..?
 
/Klantlisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0