I mitt album

Om någon fick för sig att titta i kameraalbumet på min telefon just nu skulle nog denne någon få sig ett gott skratt eller sju. I mitt album hittar man nämligen just nu (bland många bättre och mer intelligenta bilder FAKTISKT) bland annat dessa bilder på undertecknad..

1. Lisa utklädd till Mästerkatten i Stövlar (eller som resten av folket på halloweenfesten trodde: mus)

2. Lisa magsjuk med feber. Mindre supersnygg. Övriga kommentarer överflödiga.

3. Lisa med en ytterst normal min, klädd i ytterst normal mintgrön flanellpyjamasoverall med pingviner, en ytterst normal tisdagkväll i april.

Jag tror att detta kallas "att bjuda på sig själv". Så varsågoda att småle! Det gjorde i alla fall jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0