En torsdag

Hej hallå. Har ingen lust att skriva om flytten just nu heller, så HA! Jag gör det seeeen.

För en vecka sen var jag sjuk, nu är jag frisk. Lite i alla fall. Tillräckligt för att ha ägnat veckan (eller ja, de tre dagar som har gått av den) åt dans i storstan. Kanske inte var jättesnällt mot kroppen att köra igång direkt med 8,5 timmars träning på tre dagar, för hostan är tillbaka litegrann. Men den går nog bort nu för det blir träningsuppehåll IGEN :(

Fick nämligen sms om att jag måste infinna mig på AF i Djurås idag klockan 13.40, så det var ju bara till att snällt ta tåget från Stockholm imorse. Så jag tog mig hit och fördrev tiden med att läsa tidningen och blogga på biblioteket fram till mötet. Det märks på nåt sätt på nyheterna i tidningen att man är i Dalarna och inte i Stockholm. Här står det typ Fem kor rymde i Amsberg i lördags eftermiddag, i Stockholm handlar det typ om knarkrazzior mot högstadieskolor på Södermalm. Lite lugnare med nyheterna här kanske. Lugnt och skönt.

Mötet (som jag åkte tåg i tre timmar för, och missade två kvällars dans) varade i sju minuter. Värt.. Har i alla fall bott hos kusinerna sen i måndags och fått tre kvällars dans. Dansen slutar nio på kvällarna inne vid Medborgarplatsen, och kusinerna bor i Farsta Strand = gå själv från tunnelbanans slutstation halv tio på kvällarna = skitläskigt! Pulsen ligger på 700 varje gång, haha. Men det är väl sånt man får ta, för dansa måste jag ju:)

Nu då blir jag hemma över Valborg och åker väl tillbaka på onsdag/torsdag. Då kanske jag hälsar på brorsan lite, det visar sig väl. Det brukar göra det.

Puss


Kommentarer
Postat av: Sabina

sv: taaack o tack :D

2012-05-01 @ 23:37:35
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0