Changing Things

Hej igen.

Jag håller på att få mig själv att må bättre. Jag har tagit ut skitspiralen för jag vred mig i kramper i princip varje dag. Inte så konstigt eftersom det visade sig när de drog ut den att den hade suttit fel. Så nu slipper jag i alla fall gå runt på helspänn för att jag inte vet när hela magen ska krampa ihop.

Dessutom har jag sagt upp mig från jobbet. Jag vet inte vad som hände men allt ansvar blev för mycket på nåt sätt och det kombinerat med hemlängtan, stress, sjukdomar och att känna sig ensam i en stressig storstad gjorde att jag typ gick in i en vägg eller nåt. Mådde inte bra, så jag fick lov att göra det. Inte ett lätt beslut! Jag har haft världens bästa värdfamilj som jag kommer att sakna riktigt mycket. Jag älskar de här barnen. Jag hoppas att jag kan komma och hälsa på i framtiden!

Nu ska jag åka hem över påsken, och bara ta det lugnt med familjen. Och när jag har slutat jobbet kommer jag nog att vara hemma lite för att sen sova hos min bror här i Stockholm en del och dansa färdigt på DC och göra auditions. Sen kommer jag att bo i Dalarna över sommaren, och sen får vi se vad som händer. Kanske kommer jag in på nån skola här i Stockholm, kanske i Falun, kanske ingenstans och då får jag jobba ett tag i så fall.

Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: sabina

Skönt att du fattat ditt beslut och att du mår bättre! <3 Puss på dig vännen!

2012-04-05 @ 11:58:51
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0