SNARTSNARTSNART

Håller på att packa till Turkiet nu! Har både fredag och lördag fullbokade så då hinner jag inte, och söndagen kommer att spenderas i total panik så jag passar på att packa medan jag är vid mina sinnens fulla bruk, haha.
Tyvärr så är min vanliga väska för liten. Så mamma köpte två nya på blocket. Men de är för stora. Jag får typ plats i dem. Så idag köpte vi en till begagnad, som jag tror är mer lagom. Woho!

Det som har fått ta plats i min väska än så länge är några par shorts, massor av toppar, ett par koftor, ett par kjolar och klänningar och alla mina bikinis. Kanske borde kolla om jag har några passande skor överhuvudtaget... Hmm. Mina sandaler är ju typ sönder så det är tveksamt... kommer få bo i mina trasiga tygskor, haha.

Var i alla fall inne på banken idag igen, mamma har beställt valuta från Exchange i Falun nu, men jag fick lov att ta ut pengar från mina fonder för att kunna betala valutan. Och han som jobbade idag var så förbannat otrevlig! Visade inget intresse alls. Fy fan, jag blir så sur på sånt! Om man inte kan vara trevlig ska man inte ha ett serviceyrke. Så det så.



Bilden är tagen av Jonas :)
SNART ÅKER JAG!
YAY!



Kommentarer
Postat av: BILD!

SKÖNASTE BILDEN!! =D iofs det därär typ 06.00 på morgonen men ändå :D

2011-05-19 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0