Irriterad!

I fredags var jag på banken och beställde valuta till Turkiet (JAG ÅKER PÅ MÅNDAG KLOCKAN 02.30! Snart!) och killen där var extremt samarbetsvillig och så vidare (han kom nästan ihåg mitt personnummer andra gången han behövde det...hmm) och sa javisst det ska jag fixa, det beställer jag så finns det att hämta på på torsdag. Bra sa jag och gick därifrån. Och idag ringde hans kollega från banken. Tyvärr, sa hon, så kan inte vi beställa din valuta för vi handlar överhuvudtaget inte med den valutan längre. Så vi kan inte hjälpa dig. Nähä?! Men vad BRA att det jobbar killar med koll på banken då! Sånt där ska man väl veta eller i alla fall kunna kolla upp? ÅÅÅH nu måste jag beställa på Exchange i Falun. Krångel krångel. För jag vill ha allting klart innan jag åker, jag vet att man kan växla pengar på Arlanda men det vill jag undvika. Suck.


Kommentarer
Postat av: sabina

irriterande människor... Kom ihåg ditt personnummer? Haha! Man kan ju tolka det hur man vill då... ;)

2011-05-16 @ 17:07:19
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0