Tisdag, Tuesday, Martes

Hej!
Jag känner på mig att detta blir en bra dag! Solen skiner (en hel del moln också men de räknas inte), så idag ska jag banne mig ha klänning. Jag ska iväg och träffa bästavännen Sabina snart, för länge sen sist (igen). Och sen ikväll ska jag hem till min älskling! Också alldeles för länge sen.

Jag saknar våra dagbarn. Det är jättetomt här hemma utan dem. De har inte varit här på snart 4 veckor. Men efter helgen kommer de små liven tillbaka! De har blivit som mina småsyskon så självklart längtar man efter dem när de inte är här, även om de kan vara jobbiga ibland. Men jag har fått sova på morgnarna i alla fall, vilket är ganska omöjligt när barnen är här.

Nu ska jag njuta av dagen! Hejdåååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0