Det går lite segt.

Ja det går lite segt med Turkietinlägget. Haha. Postar ett test sålänge.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Lisa Dahlgren
Smeknamn: Lilla Lisa
Låt just nu: Favorit? Det mesta med Adele.
Beroende av: Kramar
Vem behöver du mest just nu?: Älskling
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? är noooog inte så bra på sånt.
Hur imponerar man på dig? Vet inte, är snäll? Haha.
Brukar du skratta för dig själv? Iblaaaand...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Åhh vuxenpoäng;) Lite pepp på att flytta hemifrån kaaanske?
Vilken är din favoritmålning? Ingen aning
Vart bor du? Djurås
Trivs du där? Jadå. Fast vill flytta.
Äger du några Converse? Ja
Sprit, cider, vin eller öl?: Cider eller sprit
Brukar du bli för full? Nej..
Vad har du för mobiloperatör? Tele2
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv: Flytta.
Hur svarar du i mobilen? Aa hallå?
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Frågade 298636 frågor om vad jag tyckte om sjukvården
Antal timmar sömn inatt? ca 10½! Haha
Sov du ensam? Ja
Tycker du om din pappa? Ja, jag älskar min pappa
Brukar du komma i tid? Ja. Hellre för tidigt än för sent
När mår du bra? När jag är med människor jag tycker om och när jag dansar
När blev du fotad senast? Av mig själv nyss haha. Annars av mamma igår tror jag.
Hur känner du dig nu? Förkyld
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Inget särskilt
Är du smart? Tror det
Är du aktiv i skolan? Jag var när jag gick i skolan. Jag har tagit studenten moahahah.
Vad saknar du? San Francisco, dans, Johan, mina syskon, dagbarnen, pappa, osvosv
Hade du en bra kväll igår? Helt okej, vanlig hemmakväll
Favoritdryck på morgonen? Mjölk, vitaminbrus
När brukar du gå och lägga dig? Typ ett
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott? Dans
Vill du hellre ha mail än brev? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, inte kärlek, men typ... intresse
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? Inte jättemycket
Har du spytt offentligt? Ja men inte på fyllan
Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? Vet inte.. gråtit?
Är du nöjd med ditt liv? Ganska
Om inte, vad vill du ändra på? Lite olika
Är du bortskämd? Ganska
Vad gör du imorgon? Sover, duschar, chillar, följer med mamma till nån sånggrej
Bästa känslan? Att känna sig behövd och älskad, lycka
Värsta känslan? Ensamhet

Kommentarer
Postat av: sabina

Åh sånt här tkr jag är så kul o läsa :D hihih, ska kolla om jag hittar nåra intressanta frågor ngnstans så ska jag kopiera o skriva jag med ;)



Är du aktiv i skolan? Jag var när jag gick i skolan. Jag har tagit studenten moahahah.



Den va skön! Moahahaah <3

2011-07-21 @ 13:32:54
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0