Allt om Turkiet!

WEEEEEEEEELL.
Jag kommer inte ihåg allt för det var snart två månader sen vi åkte men jajaja. Vi åkte i alla fall tidigt på morgonen från Borlänge mot Arlanda. Jonas körde och stämningen var på topp. haha.
Sen kom vi fram till Arlanda och tog skyttelbussen till terminal 5 där vi checkade in, gick igenom alla kontroller och väntade.
Flygresan gick bra och vi togs emot på flygplatsen av vår chaufför som körde oss till Club Elite Country och Jonas pappas hus. Jättefint!









Hela området var väldigt fint!
Vi spenderade nästan alla dagar nere på stranden..





Eller vid poolen!


Hahaha!

Annars var vi inne i Alanya en dag och kollade runt och åt på resturang :) Tyvärr fick jag värmeslag eller solsting eller nåt och mina fingrar svullnade upp och jag mådde illa och blev yr och frös. Men det gick bra bara jag fick i mig lite vatten. Alanya var inte så speciellt. Alla kunde svenska, det såldes bara skit och försäljarna var dryga.
Men det var ett himla kul festställe måste jag säga. När man är van vid Borlänge liksom.


Alanya!

Vi hade tur med vädret de flesta dagarna och gjorde inte så mycket mer än att sola och bada.
Helt underbart var det!



Puss!








Kommentarer
Postat av: sabina

åååh! Jag vill också! :D Bilden i poolen var cool :D O den där sista på dig Lisa.. Så fin! <3

2011-07-21 @ 15:34:40
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0