VILL INTE

Jag orkar inte orkar inte orkar inte vara sjuk mer. Halsen gör så ont. Vaknade och grät vid 7 imorse, och nu är jag inne på 5:e värktabletten för dagen. Mamma har ringt sjukvårdsupplysningen och jag kan ta 8 panodil och 3 alindrin om dagen=11 tabletter. Man käner sig ju som en knarkare. Och så hade det ju varit bra om det hjälpte! När jag hade körtelfeber fick jag några tabletter som hette citodon utskrivna, men de blev jag bara dålig av så de tänker jag inte ta igen. Aldrig, fy fan.
Usch tycker så synd om mig själv och alla som får stå ut med mitt gnäll haha. När jag är sjuk så känner jag mig som att det är mest synd om mig i hela världen och vill bara bli ompysslad, blir som en liten unge, haha. Klagar och gnäller och gnäller och klagar. Förlåt för mina barnsliga fasoner!
Nu ska jag forsätta gå runt och gnälla, kanske göra lite te. Tjabba!


Kommentarer
Postat av: sabina

åh, vännen <3 :( Inte kul det där! Hoppas att du blir bra!! Tycker också synd om dig! puss på dej <3 krya krya krya <3 :)

2011-01-06 @ 16:21:06
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: sabina

Sv: hahaha! :D jaa! De är ju bara så kul! XD <3

2011-01-07 @ 14:17:36
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0