Trist

Idag har ett av våra dagbarn slutat hos oss. En helt underbar liten människa på 1½ år! Kommer att sakna honom jättemycket!
Alltid lika tråkigt att säga hejdå till någon man har fäst sig vid, jag har ganska svårt för sånt, och väldigt lätt för att sakna. Men jag har även väldigt lätt för att fästa mig vid nya människor. Kan vara både positivt och negativt, det är ju bra att kunna öppna sig för folk och vara ärlig och ha lätt att tycka om människor. Men ibland tror jag att jag litar på människor lite för fort, vilket har lett till att jag har blivit sårad förut. Nu pratar jag alltså om lite äldre människor än småbarn!
Småbarn brukar ju inte såra en så mycket, och vi ska få två nya snart. Det ser jag fram emot!
Bilden är förresten privat.




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: grodor är små och förtärliga ;)

2011-01-08 @ 03:46:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0