Tänk om...

Tänk om man fick vara frisk nån gång... Vad underbart det skulle vara!
Var hos doktorn idag, och först tog de ett halsprov för att se om det var streptokocker, men det var det inte. Då stack de mig i fingret och tog ett körtelfeberprov, sen fick jag sitta i väntrummeten kvart innan jag fick veta att det inte var det heller. Då tog de en snabbsänka i fingret som visade sig vara lite förhöjd, så då fick jag sitta i väntrummet i 45 minuter till i väntan på en doktor. Till slut fick jag komma in till doktorn som tittade i halsen, sa att jag var "väldigt infekterad" och skrev ut penicillin. Får väl se om det hjälper då, förhoppningsvis gör det det. Har tydligen halsfluss. Smärtsamt i tell you! Det har börjat på andra sidan av halsen också nu, är väldigt svullen i halsen. Är rädd att kvävas ju:(
Önskar bara att jag kan få vara helt frisk ett tag. Snälla. Det är inte okej längre.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fy vad hemskt det låter:( hoppas att du blir bra!! <3



Sv: tack<3 du är också söt! :)

2011-01-07 @ 17:40:24
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

aj :(

2011-01-07 @ 18:41:24
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0