SJUK! FAN!

Jag är så jävla förbannat trött på att vara sjuk, jag börjar fan böla snart. Vill bara lägga mig under täcket tills jag får vara frisk längre än en vecka! Fan, man orkar inte hur mycket som helst.

Under 13 månader har jag haft:
  • Vinterkräksjukan
  • Nåt slags stressyndrom i huvudet som gjorde att det kändes som någon högg mig med kniv i tinningen under x antal månader
  • Förkylning
  • Förkylning
  • Dunderförkylning
  • Bihåleinflammation/superförkylning
  • Magsjuka och feber
  • Halsfluss i två veckor
  • Förkylning
+ massa småförkylningar. Jag har varit ständigt sjuk sen oktober. Och året innan hade jag körtelfeber och massa annat skit. KAN JAG FÅ VARA FRISK? Inte? Men tack då. Fuck you.


Kommentarer
Postat av: sabina

förstår att du känner dig äckligt trött på att vara sjuk!! fattar inte varför du aldrig får vara frisk... :( Du har ju massa du vill göra, men inte kan när du är sjuk hela tiden. Blä!! Du måste ju bli bra snart Lisa!!! <33

2011-01-24 @ 17:39:21
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: sabina

<3 Puss på dig min vän <3 :)

2011-01-25 @ 14:05:34
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0