quick update

  • Tog min sista penicillintablett i förrgår. Är nu fri från halsfluss!
  • Jag är förkyld och hostar så att jag blir galen...
  • Vi har fått en ny sånglärare nu efter att våran förra världsbästa lärare slutat
  • På måndag är det 100 dagar kvar till studenten om man räknar loven men inte helgerna
  • Om 11 dagar kommer Ariana hit från Spanien. Har saknat henne!
  • Jag längtar väldigt mycket till våren, solen och värmen
  • Imorgon är det 3 månader tills jag åker till San Francisco
  • Ett till av våra dagbarn ska sluta här.. jobbigt
  • Jag älskar min pojkvän
  • Christer i P3 är bästa radioprogrammet
  • Jag vill se "Love and other drugs" för den verkar bra
  • Jag är törstig

  • hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

vill också se love and other drugs

2011-01-24 @ 17:29:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0