Första inlägget 2011!

Nu är det ett nytt år, och som omväxling är jag sjuk, har fruktansvärt ont och är svullen i halsen så jag går på värktabletter...Men annars har lovet varit bra hittills.
Tillbringade sista dagen av 2010 och de första dagarna av 2011 hos min fina pojkvän, och idag har jag träffat Sabina. Finns några VÄÄLDIGT "fina" bilder på oss här! Imorgon blir det pulkaåkning med Vickis och Fanny! Jag gillar jullov, att kunna göra vad man vill:) Synd att det snart är slut. Börjar skolan den 11:e, 12:e ska jag hålla ett jävla tal så jag lär ju skriva det snart. Hatar tal. Men sen, den 13:e åker jag iväg till ett hemligt resmål, förmodligen Sälen, med Little Shop Of Horrors-gänget! Ska bli väldigt kul faktiskt.
Snart börjar dansen också, så jag hoppas jag blir frisk snabbt! Har sån dansabstinens att jag var uppe och såg på gamla inspelade avsnitt av So You Think You Can Dance och provade mina danskläder halva natten. Inte okej.



Kommentarer
Postat av: sabina

krya på dej vännen <3



Vi är sjukt snygga.. XD

2011-01-05 @ 20:52:24
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: sabina

krya på dej vännen <3



Vi är sjukt snygga.. XD

2011-01-05 @ 20:55:17
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0