Tupplur

Sov en liten stund medan barnen var på förskolan, och jag drömde en så förbannat konstig dröm. Var i nåt hus nånstans, tillsammans med familjen jag bor hos och BL, som var nån slags god häxa. Barnen lekte med nån kompis som också var där, och jag var på mitt rum och läste några konstiga böcker jag hade lånat. Plötsligt kom föräldrarna i familjen in i rummet och såg att jag läste konstiga böcker och jag minns att jag skämdes.

Lite senare stod jag och tittade ut genom ett fönster och såg en korp jaga två kråkor. Kände på mig att nåt var galet, så jag frågade BL vad det betydde. Hon sa inte så mycket, och alla andra bara ignorerade min oro. Efter ett tag blev det hål i himlen, vita stor hål överallt. Blev jätterädd och sa till BL och vi fick lov att gå in och gömma oss allihopa. Dessutom förvandlades kråkorna till människor och korpen till en ond häxa och det var något jättefarligt som hände, hann jag förstå innan jag vaknade. Helt sjukt, haha.

Jag kanske inte tål att ta tupplurar.


Kommentarer
Postat av: sabina

haha :D konstig dröm! Jag har hört att drömmar kan betyda ngt, men jag vet inte hur mkt man ska tro på det. Vissa saker är ju önskedrömmar, andra mardrömmar o andra bearbetningar. Haha ;)

Sett en film som liknar drömmen eller läser du konstiga böcker som du inte vill folk ska veta? :D hahaha!

2011-08-30 @ 15:12:35
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: tack! :D

2011-08-30 @ 18:27:52
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0