Sommarlistan 2011

Eftersom att sommaren går mot sitt slut och det känns mer och mer  som höst

i luften så kommer här årets sommarlista!

Puss!



SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja, jag åkte till Turkiet och USA, tog studenten, sjöng allsång i en kohage och började jobba som barnflicka, bland annat!


Vilka länder besökte du?

Turkiet och USA


Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Mer sol och mer dans!


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

8/8, när jag flyttade hemifrån hit till Nockeby


Största misstaget?

Träffade inte pappa så mycket som jag hade velat


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld bara!



Bästa köpet?

Mina Converse i USA, billigt och bra!


Sommarens väder?

Kanonbra på resorna, njaaaaa i Sverige.


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och skor, antar jag.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min pojkvän. Att ta studenten. Att få åka bort. Att åka bergochdalbanor. Att få jobb.


Sommarens låt?

Mr. Saxobeat/Om sanningen ska fram/Hela Veronica Maggios album Satan i gatan!


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Ungefär som vanligt, tror jag.


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat pappa, och gjort mer saker helt allmänt


Vad önskar du att du gjort mindre?

Ingenting. Alltså, att jag hade "bara varit" mycket mindre.


Hur tillbringade du midsommarafton?

Med min pojkvän och Viktoria.



Sommarens favoritprogram på tv?

How I Met Your Mother!


Böcker du läst den här sommaren?

"Fånge i hundpalatset", "Elsas mode" och "PS. Jag älskar dig" är de jag har läst ut än så länge.


Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Har upptäckt att Adele och Veronica Maggio är fantastiskare än jag visste


Något du önskade och fick?

Ett jobb! Och massor av pussar.


Något du önskade dig men inte fick?

Åka på BSC i år igen! Önskade det i studentpresent men fick massa annat bra istället.


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Dansade som älva på en bro


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Om jag hade spenderat mer tid med pappa, om vädret hade varit skitbra hela sommaren, osv.


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Ööh... vanlig?


Sommarens hetaste?

Johan. Och den Californiska solen när vi var på Six Flags/cyklade över Golden Gate.


Sommarens bästa tillfälle?

Ett av dem var definitivt picknicken på Älvudden med Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0