planering

Dagen blev ungefär precis som planerat. Fast det dröjde till 21.30 innan jag gick ner hit. Och så fick jag bli plötslig trampbilsmekaniker. Är rätt bra på det. Faktiskt. Man behöver bara skruva lite och pilla på en kladdig oljig kedja och skruva lite till. Och inte svära. Inte när barnen tittar på.

På tal om planering så verkar jag vara rätt bra på det idag! Gick en långpromenad och tänkte att 1½ timme skulle vara rätt lagom tid, men vi får se hur långt det blir eftersom jag inte har en aning om vart jag ska gå. 18.30 gick jag ut. 20.02 kom jag tillbaka! Rätt bra uppskattning av tiden om jag får säga det själv. Särskilt när man inte har en aning om vart man ska eller var man är.

Jag gick runt lite, rätt nära huset först, sen gick jag vidare och hittade en kyrka och sen såg jag en bro och tänkte att den kan jag väl gå över. Den var skitlång. Blev lite trött. Kom fram till en bro till så jag gick över den med och hamnade vid Drottningholms slott. Jahapp. Då har man sett det också då, lite oväntat sådär. Sen gick jag tillbaka och det var jobbigt men skönt. Gillar att röra på mig. Utom när jag inte känner för att röra på mig för då är det inget kul. Längtar till dansen börjar.

Nu ska jag faktiskt sova för jag är trött.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig du. Gillar att röra på dej utom när du inte känner för det?! Well, that's life ;)

<3

2011-08-24 @ 21:58:17
Postat av: Britt Inger

Det blev en bra runda det :) Rätt så roligt att gå och upptäcka nya vackra områden :)

Kram på dej :)

2011-08-25 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0