myskopysko

Har kännts konstigt idag att barnen har varit på förskolan. Har bara varit jag och BL (pedagogen) här hela dagen, och jag har väl mest roat mig med att döda getingar med den elektriska getingsmällan (shit vad brutalt det låter. Fick lite dåligt samvete faktiskt). Annars har jag väl tittat på en ekorre som klättrade i en tall och en och annan fågel... hahaha, vilken kreativ och produktiv dag jag har haft!

Tog mig faktiskt iväg till affären och köpte mjölk.

Tog mig faktiskt hem igen också.

...

Okejdå jag har faktiskt haft en ganska seg dag. Men det kan också vara skönt!

Fast imorgon ska jag åtminstone gå en promenad eller nåt. Nåt i alla fall.



Gammal bild, bara för att ni ska få nåt att titta på haha


Kommentarer
Postat av: amanda du vet JOSH typ

skriv mer myskkopysko

roligt att läsa hur går det för dig. skriv hela dan varje dag!

2011-08-23 @ 22:33:30
Postat av: Sabina

Du skriver så kul! :) Aldrig tråkigt att läsa din blogg vännen! <3 :)

2011-08-23 @ 23:47:19
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Tack!! :)

2011-08-24 @ 00:09:53
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack! :D ska skriva så mycket jag kan! :)

2011-08-24 @ 09:44:23
URL: http://crossunwind.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-24 @ 10:18:18
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, så du gillade mitt ord myskopysko? <3

2011-08-24 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0