monday morning

Idag är jag ledig fram till 13, för BL är med barnen på förskolan.

Jag ska ta mig in till stan tänkte jag, måste skaffa ett hänglås och foton till mitt terminskort på DC. Och så måste jag in och prata med dem på DC för jag har fått mejlet med bekräftelselänk för anmälan, men jag har inte fått kursbekräftelsen. Och en av kurserna börjar idag, så det vore ju mycket bra att veta ifall kursen är fullbokad eller om jag verkligen är anmäld.. Vet att jag är sent ute när jag bokar dagen innan kursstart, haha!

Hoppas inte nån av kurserna är full. Då blir jag arg och ledsen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sabina

hoppas hoppas!! <3

2011-08-29 @ 12:01:56
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0