monday evening

Jahapp, så gick den dagen också!
Jag var in till stan imorse som jag sa att jag skulle, först till centralen och tog foton (i en sån där automat, haha!) och sen till DC och frågade om kurserna, och jag fick plats på alla! Hipp hipp hurra! Sen köpte jag hänglås, åkte hem och tog hand om barnen i 5 timmar.

Idag var ungarna helt underbara, inget bråk, inget gnäll. J var så söt och kom och kramade mig helt plötsligt, och vid middagen sa han "Idag har jag inte bråkat...", haha. Och då sa jag att han var duktig och snäll som skötte sig, tror allt han blev lite stolt.

Sen lekte vi kurragömma i hans garderob tills pappan kom hem. Då drog jag iväg på dans! Lämnade in fotot i receptionen, letade på omklädningsrummet, och på väg till salen springer jag på en tjej jag träffade på Bounce summercamp förra året! Hur sjukt är inte det? Man träffas i Stockholm i augusti, och sen råkar man träffas i Stockholm i augusti året efter med. Först på balettakademien och sen på Danscenter. Knäppt. Men det var ju kul! Kommer väl springa på varandra lite då och då antar jag eftersom båda har terminskort.

Jazzen var så kul! Läraren var asbra, Annette Starck, men hon vara bara vikarie för Sophie Blomquist som jag ska ha sen. Antar att Sophie är bra hon med! Vi dansade till nån asbra låt som hette Hesitations som jag inte hittar på hela internet tyvärr.

Mitt terminskort hann dock inte bli klart så jag får väl hämta det imorgon när jag dansar modernt.

Godnatt alla människor! Har förresten ätit minst en dl av strösslet mamma skickade på posten idag (hahahah, jaa) så vet inte om jag kommer kunna sova... men man kan ju prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0