Klantlisa slår till igen

Det gick förresten bra att posta brev. Efter att jag hade gjort bort mig lite. Frågade i kassan efter frimärken och följande konversatin uppstår:

kassakillen: "Hur många behöver du?"
jag: "Eeh...ingen aning? Lagom för de här breven?"
k: "Men vet du vad, gå och fråga i postluckan vid mjölkdisken därborta" (detta hörde jag som "khsgjdhgfråga kuagsffapost ugsfborta akh")
jag: "Var då? Bara runt...?"
k: "Jaa där borta, du går bara runt här"
jag: "Jaha, okej. Tack" *börjar gå mot dörren för jag trodde han menade att jag skulle gå in i andra dörren*
k: "NEJ! Du behöver inte gå ut! Här inne! Där borta!"
jag: "Jaha, nähä, var då? Här borta?"
k: "Ja! VID MJÖLKEN!"
jag: "Jahaaaa! Tack." *går snabbt, fixar det, tackar snabbt på vägen ut*

Hahahaha! Klantlisa slår till igen. Men nu kan ni vänta er post imorgon, mamma och Johan min <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, då tolkade du det hela rätt bra ändå, du ;)

2011-08-25 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0