Jahapp!

Jag och BL lämnade just barnen på förskolan. "Men gå då!" sa J. Så då gick vi. Det var ju bra! Blir nog inga problem med förskola för varken J eller R.

Jag är trött. För jag tänker och säger varje kväll klockan 8/9 att nu går jag och lägger mig. Sen går jag ner i mitt rum och sätter mig framför datorn och plötsligt är klockan typ halv elva och så blir det för lite sömn ändå. Attans! Internet i mitt rum var kanske inte så bra ändå. Fast jo.

Snart ska jag gå iväg och handla grönsaker och juice och yoghurt och ägg. Sen ska jag nog ta en långpromenad. Det vore inte dumt alls faktiskt. Sen ska jag förbereda maten med BL och sen ska barnen hämtas och sen ska det ätas och sen blir det kväll. Då ska jag säga "nu går jag ner och lägger mig" och gå ner och sätta mig framför datorn.

Vi hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0