Inte skolstart!

"Grattis" alla som har börjat skolan idag! Själv behöver jag aldrig mer sitta på lektion om jag inte vill! (Men förmodligen pluggar jag vidare om nåt år ändå...).

Istället har jag idag suttit på förskolan och skolat in barn och pratat med mammor och pappor som skolade in sina barn och druckit te och hållit mig i bakgrunden. Imorgon ska ungarna kunna vara där själva, jag hoppas det går bra! Vad ska man göra om lillkillen vägrar gå dit liksom? Bära dit honom och tvinga honom fast han är ledsen? Stanna hemma med honom och få massa övertidstimmar? Hoppas det går bra..

Jag har förresten fått internet till mitt rum! Yay! Så nu uppdaterar jag varje dag om jag kan. Kul att så många läser, jag blir glad. Haha.



Bjuder på en gammal höstbild med tanke på att det faktiskt ungefär är höst nu. Hjälp vad sommaren har gått fort.

Puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Britt Inger

God morgon Lisa :)

Jag har tagit mig friheten att följa dig på jobbet :)

Jätteroligt att göra det, hoppas du skriver ofta :)

Jag hoppas det gått bra för dig o barnen med inskolningarna.

Själv ska jag snart åka till jobbet så jag kikar in som hastigast ;)

Kram på dig !

2011-08-23 @ 07:26:43
Postat av: Lisa

Vad roligt att du läser Britt Inger!

Jag försöker skriva så ofta som jag har något intressant att berätta :)

Kram!

2011-08-23 @ 14:10:32
URL: http://crossunwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0