Hej!

Idag blev det lite knepigare med lämningen på förskolan, för igår hade någon tydligen sagt att de skulle gå till skogen idag, så imorse sa vi till J "ÅH vad roligt, ska du får gå till skoooooogen idag!" och han var glad och ville så gärna gå till skogen så att han inte alls ville till förskolan först. Till slut gick vi dit ändå, och när vi kommer fram säger fröknarna "Nää... skogen? Nää. Idag? Nä." Attans! Vi som hade sagt att han skulle få gå till skogen. Men de skulle i alla fall få gå upp på berget en stund. BL stannade en stund med honom tills det kändes okej.

Idag har jag ont i höften efter gårdagens långpromenad. Vet inte vad det kan bero på, brukar få ont när jag promenerar. Kanske borde ta mig till en sjukgymnast eller nåt så småningom. We'll see!


Så här fint motionerade jag igår minsann! (Inte min bild)

Idag ska jag försöka posta brev. Vet dock inte var man köper frimärken, men det borde väl finnas nere på affären här? Hmm. Aja, det visar sig. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Det är lite tråkigt väder här. Jo, jag ska söka ersättning från SJ. Det ska jag göra nu på en gång. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0