Heeej.

Vilken skön helg jag har haft! Vaknade igår morse och gjorde mig klar och åt lite frukost, sen tog jag mig ner till spårvagnen och åkte till Alvik, bytte till tunnelbanan och åkte heeeeela vägen hem till mina kusiner i Farsta Strand. Undrar hur lång gröna linjen är? Känns som jag åkte i en vecka. Fast EGENTLIGEN var det typ en timme.
I ALLA FALL, igår... ja vad gjorde vi egentligen. Inte så mycket. Så. Jävla. Skönt. att inte göra nåt särskilt. Att sitta och dega vid bordet i en timme efter middagen. Läsa tidningen i lugn och ro.  Att ta det lugnt är underskattat ibland (och överskattat ibland... haha, men just nu var det underbart).
Jag och H färgade håret på S, och jävlar i min lilla låda vad skoj det var. Tror dock att vi hade mer skoj än S, hon var nog mest orolig. Men det blev bra! Sen såg vi på sällskapsresan 2 - snow roller, och sen sov vi.
Idag har vi varit in till Gamla Stan och tittat runt lite, hittade världens finaste smycken gjorda av gamla skedar och kom på att jag önskar mig ett kaleidoskop i födelsedagspresent. Sen fikade vi på Espresso House. För er som antecknar tog jag en Marshmallow Chunk Cookie och grönt iste!
Nu blir det snart lax till middag och sen bär det av hem ikväll för imorgon är det ny jobbarvecka. Ska förresten köpa terminskort på danscenter också, tror jag har bestämt mig för vilka kurser jag ska gå nu! Förmodligen blir det jazz f/m, House nyb med fördjupning i lofting eller house nyb eller n/f  och akrobatik forts. Sen kan jag gå på lunchpass i simsonjazz och pilates i mån av plats också, hur mycket jag vill! Låter väl bra.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0