Update på mitt liv!

HEEEJ BLOGGEEEEEN!!!!!1111ettettett

Okej jag skojade. Här är iaf en liten uppdatering så att alla kan veta vad som händer i mitt SUPERINTRESSANTA MEGAHÄFTIGA liv!

1. Jag dansar mycket (surprise!)
2. Igår dansade jag locking. Det var riktigt roligt.
3. Jag är som sagt 18 nu.
4. Imorgon ska jag ut på S2!
5. Idag sa nån att jag såg arabisk ut. Det gör jag väl inte! (Nej jag har inget emot araber. Ser bara inte ut som en.)
6. Jag fick MVG på min essä om Dan Andersson!
7. ...och på mitt engelska"prov"!
8. Jag tycker att Vickis har snygga skor.
9. Jag är väldigt missnöjd med min kropp.
10. Musikalen går skitbra. KOM OCH TITTA!
11. Jag har ont i magen.
12. Den här låten är bra: http://www.youtube.com/watch?v=LPkY_NYfmOo
13. Det är ingen musikalträning i helgen..... nähäpp.
14. Jag skulle tycka det var mysigt att ha en hund.
15. Mitt huvud har inte ställt till med så mycket problem på sistone! (Har ju haft nån slags konstiv huvudvärk)
16. Jag är beroende av min mobil.
17. Jag behöver en svart tuschpenna.
18. Jag är sugen på att åka till IKEA.
19. Jag har inte börjat övningsköra än.
20. Det är jobbigt att gå upp på morgnarna när det är mörkt.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag visste typ allt! <3 hihi

Du glömde en sak:



21. Du är bäst! <33

2010-10-07 @ 18:18:55
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0