Locking

Kom hem från kvällens danspass för en stund sen, vi dansade vidare på våran locking till "play that funky music". Hittills har låtarna haft en rätt lätt svårighetsgrad, sådär så man hänger med utan problem, men ikväll tror jag det var kaos i min hjärna! Det var ju liksom inga svåra steg men det gick så jävla snabbt! Men jag lyckades sätta det till slut iaf och jag måste säga att det är mycket roligare med utmaningar än att bara "dansa på" liksom. Jag gillar när det är lite tricky och sen klarar man det till slut, jag vill ju utvecklas inom dansen och det går ju inte om man bara ligger och tjatar på samma nivå, då måste det få vara lite svårare ibland, haha :D
Och sen är det ju alltid så att i dansstudion är det KABOOMKAOS i huvudet, och sen kommer man hem, går igenom stegen och allt bara funkar. Typiskt! Haha jaja, så kan det vara!



Kommentarer
Postat av: sabina

haha :D men de är bra Lisa! :D Snart står du i globen och dansar ;)



Sv: Tack så mkt!! :D

2010-10-21 @ 10:39:18
URL: http://sainasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0