Lite allt möjligt

Idag har jag inget särskilt att säga. Så det får bli ännu ett ointressant inlägg. Hmm. I punkt-form.
  • Jag har dansat idag. Orkade allt fast det var skitjobbigt. Duktig latmask.
  • Imorgon ska jag shoppa med Sabina efter skolan :)
  • Längtar till helgen, ska bli awesome! Musikalrep från fredag 18.00 till söndag 14.00 ca. Fast... Liiiiite sömn ingår där också, såklart (; Men jag hinner knappt träffa min bror som kommer hit...
  • Hmm.
  • Är sugen på tårta. Är det värt det? Nej, inte förstöra duktiga träningen... kanske en liten bit. Eller bara te. Hmm. JAJA
  • Jag fryser. Som vanligt typ.
  • Osv, massa annat, blablabla :) Wiiih.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: sabina

Weei ;D I morron <3 haha! Vi ska ha skitkul! ;) puss!

2010-10-13 @ 22:02:21
URL: http://sainasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0