Jag är stor nu

Lilla Lisa har blivit stor (fast ni kan få fortsätta kalla mig Lilla Lisa om ni vill.). I fredags fyllde jag 18! Nu får jag bestämma själv. Ärligt talat har jag inte märkt så stor skillnad än, haha. Jag måste i alla fall säga att jag hade en underbar födelsedag! Det började med att jag vaknade när mamma och min lillebror kom in och sjöng för mig, med ljus, rosor och paket. Detta fick jag på morgonen!


nyckelring som blinkar av bror


berlock till mitt pandora-armband av bror (tror jag)


halsband och örhängen av mamma




En skitfin lampa i glas av båda två.


och en bukett rosor!


Dagen fortsatte med skola, först en helt underbar danslektion, alla var där och vi fick vara med och koreografera själva. Det enda vi gjorde på psykologin var att få reda på att vi inte hade psykologi, och så sjöng klassen för mig. sen hade vi hål i flera timmar, så vi åt och åkte hem till Vickis och tittade på tv. Sen hade vi PA, och sen bar det av hemåt för att få något i sig och dessutom baka muffins OCH fika med pappa innan den fantastiska musikalträningen började :)


Denna hade pappa med sig! :D

På repet blev jag sjungen för - för tredje gången, och denna gång med stämmor och allt. Efter repet var det bara att skynda sig hemåt och duscha innan det kom en massa folk, nämligen mina kompisar :D Vi åt tacos, pratade, kollade på film, åt kladdkaka och myste. Riktigt najs var det om jag får säga det själv. Fick även en del presenter av dem:


Av Margaret


Av Sabina


Av Vickis


Av Fanny


Av Asma

Och en chipspåse av Jonas :p

Mamma har lovat mig "något mer", typ P&L-biljett eller liknanade :)
Min Storebror har även sagt att han ska komma med en "gåva utan dess like". Spännande!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Det var såååå kul och mysigt hemma hos dig!! Vad bra att du du hade det najs :D <33



Spännande med resten av presenterna hörru!! :D hihi <3

puss på dej söto!<3

2010-10-05 @ 21:27:07
URL: http://sabinasbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0